Адреса

м. Харків, вул. Добровольців (Молодої Гвардії), 15/17, 4 поверх, каб. 408

Зателефонуйте

+38 050 915 05 38

Напишіть

pptaf87@gmail.com

Монтаж/демонтаж

Монтаж/демонтаж

Надання послуги з монтажу металоконструкцій ТАФ-87 є важливим напрямком у будівельній індустрії. Ця послуга включає професійний монтаж різних металевих конструкцій, таких як ангари, навіси, склади, гаражі, естакади, павільйони, балки тощо.

Ціна на монтажні та демонтажні послуги:

Найменування робітЦіна
1монтажні роботивід
2демонтажні роботивід
3індивідуальнедоговірна
За детальною інформацією звертайтесь до відділу продажів за телефоном 050-915-05-38

Деякі етапи та послуги, які можуть включатись у монтаж металоконструкцій:

Планування та консультації: Фахівці ТАФ-87 проводять попереднє обстеження місця встановлення, консультують клієнтів щодо вибору оптимального типу конструкції та її параметрів.

Підготовка будівельного майданчика: Включає підготовку основи, маркування ділянки, встановлення опор та інші роботи з підготовки до монтажу.

Монтаж металоконструкцій: Фахівці ТАФ-87 проводять встановлення та збирання металевих елементів відповідно до проекту, забезпечуючи якісне та безпечне виконання робіт.

Перевірка якості та додаткові роботи: Після завершення монтажу проводиться перевірка якості роботи, коригування необхідних деталей та виконання додаткових робіт, таких як утеплення, обшивка тощо.

Остаточні випробування та здавання об’єкта: Після завершення всіх робіт проводяться остаточні випробування та перевірки, після чого об’єкт вважається зданим замовнику.

Складання
За наявності повноцінного проекту складання ангару описується в пояснювальній записці та архітектурно-будівельній частині проекту (АБ).

Складання ангару зазвичай здійснюється в кілька етапів.

  1. Розмітка. Робиться прив’язка до місцевості, відзначається реперна точка, наноситься розмітка фундаментів та опор, т.к. далі весь конструктив підв’язуватиметься саме до них. Це найважливіший момент. Т.к. при допущенні помилки виправляти її довго та дорого. Перевіряються ще раз довжини, відстані, діагоналі, площину. Коли все розмічено, можна розпочинати наступний етап.
  2. Влаштування фундаментів та заставних. Фундаменти – це те, на чому стоятиме ангар. Тому до них потрібно підійти особливо відповідально. Необхідно враховувати специфіку поведінки ґрунту, властивості бетону, погодні умови.
  3. Після цього монтуються опори. Опори – це основна несуча частина конструкції. Важливо, щоб вони стояли рівно, були надійно закріплені із заставними та фундаментом.
  4. Після монтажу опор монтуються ферми чи балки. Вони нестимуть навантаження снігу та дощу.
  5. Далі монтуються прогони, на які згодом укладатиметься профнастил або інше покриття.
  6. Потім монтуються діагональні зв’язки, що захищають конструкцію від зламів, прогинів, розтягувань.
  7. Обв’язування каркаса проводиться на завершальному етапі монтажу ангара. Це не несучий елемент конструкції, призначений для подальшого монтажу стінових панелей.
  8. Ворота і хвіртки, якщо є, монтуються в самому кінці.
  9. Конструкція покривається захисними покриттями. Як правило, це грунт ГФ-021 і емаль ПФ-115.
  10. Влаштування мембрани.
  11. Профнастил на дах.
  12. Профнастил на стіни.
  13. Обрамлення.
  14. Водостіки.
  15. Світлові вікна.
  16. Системи забезпечення.

Розбирання
Розібрати ангар можна двома способами. Делікатним чи швидким.
Розглянемо обидва варіанти, т.к. в одному випадку необхідно максимально зберегти конструкцію і, швидше за все, зібрати її в іншому місці. А в іншому випадку необхідно демонтувати конструкцію.
Делікатний спосіб має на увазі детальний огляд ангару, фото і відео фіксація конструкції, промальовування його схеми, маркування деталей, вузлів та з’єднань. Після чого починається процес зворотного складання. Спершу демонтуються системи забезпечення ангару, якщо такі є. Далі обшивка та зовнішні системи. Вікна, двері, ворота, козирки. Потім переходять до каркасу: обв’язування, прогони, діагональні зв’язки, ферми, опори. Фундаменти зазвичай не демонтуються, якщо такого не вимагає ситуація.
Швидкий спосіб має на увазі обрізання всіх систем, коли не стоїть завдання їх зберегти в цілісності та безпеці. Таким чином обшивка зривається, каркас ріжеться газом.